darko sedej satroblog

umjetnici, pjesnici, pisci, kompozitori, muzicari, nostalgicari, kontranostalgicari, ... posaljite priloge ... mail: darko@satrologija.com

6/05/2007

poziv dalekom drugu - jure kastelan

malo starih ideologija i sjecanja - hvala suzani za prilog i sretan rodjendan

Lijepa je ova zemlja, meni najdraza.
Nigdje i toliko algi
kao u uvali moga djetinjstva.
Livade i konji nesedlani!
Koliko rijeka i slapova! Doði prijatelju!
Mi smo na Balkanu, U Jugoslaviji!

Podijelit cemo hljeb i radost i tugu, ako si tuzan.
Mi znamo kako rana pece i kako boli noz.
Ima i jablanova do neba i sunca za sve
slikare i kupace i bistrih voda brzica.
Vidjet ces sam.

Vidjet ces zemlju svu na dlanu. Takvu kakva jeste.
I zgarista gdje su bila.
Sve cemo ti reci.
Tamo kod novogradnje: jos juce vjesala,
gdje smo sa Titom ustali prkoseci.

Znas gdje je Balkan, Jugoslavija - na Balkanu,
Zemlja socijalizma. Mozes i vodom i zrakom.
Dodji i vidi. Istina je nasa krvlju zapisana.
Gledaj i mjeri kuda ti se svidi.

Lijepa je ova zemlja. Meni najdraza.
U njoj smo, daleki druze, i za te umirali.
Lijepa je ova zemlja.
Socijalizam na Balkanu.
U njoj smo krv i snove i za te, druze, dali.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Strasan si :-)

Puno hvala!

10:38 AM  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:39 AM  

Post a Comment

<< Home