darko sedej satroblog

umjetnici, pjesnici, pisci, kompozitori, muzicari, nostalgicari, kontranostalgicari, ... posaljite priloge ... mail: darko@satrologija.com

4/17/2007

prilog by tasha from far iist...

Ivancica Djeric, "Otvorenost"

Izgubljeno u sopstvenom zaboravljanju neka me napusti kajanje.
Cinila sam zlo i zlo je cinilo mene
U pravilnim krugovima i u liniji sinusoide.
Sad znam Sta je ekonomija, politika, istorija i prljav ves
I sta je pranje nogu i pranje kose i pranje mozga
I sta je orgazam na krevetu, stolu, podu i ispod tusa
I koliko je sebeotvaranja potrebno za orgazam
I koliko je orgazama potrebno da se preboli strah od umiranja
I kako je strah od umiranja u srzi svake molitve
Gospodu I kako je Gospod prokurvan po kvartovima
(na boga bogatih i boga siromasnih)
I kako harizma oslobodilaca prerasta u pokvarenost
I kako ta pokvarenost odredjuje norme ponasanja
I kako me norme ponasanja izbezumljuju
I kako me izbezumljenost tjera da se medjusobno cinimo zlo i ja
U pravilnim krugovima i u liniji sinusoide

Molila sam da ne odrastem,
Molila sam da ne budem gruba,
Ali u histeriji tukla sam svoju sestru
I tu i tamo ubila sam poneku muhu
I tu i tamo poneka me muha zasrala
I tu i tamo davala sam se iz ocajanja

Davala sam se iz straha
Davala sam se letimicno,
I tu i tamo ranjavala me je neodredjenost
I tu i tamo nisam znala ni sta je tu ni sta je tamo
Ni gdje sam bila ni da li jesam
I tu i tamo bila sam i snob i pas i ptica

Nisam imuna na perverziju,
Nisam imuna na sizofreniju.
Ukljestena sam izmedju svoje narcisoidnosti i svojeg dobrog srca,
U jednoj ruci drzim secer, a drugom udaram,
I cinim zlo i zlo cini mene
U pravilnim krugovima i u liniji sinusoide.
Ulijecem u svoj stomak zestoko,
Majka mi je umrla a s ocem vodim ratove,
I stidim se kad mrzim a boli me kad volim.

Kao poplava nadiru nepovjerenje, nerazumijevanje, nesavrsenost,
I sta da se cini u poplavi i sta da se cini medju vaskama,
I sta je moja mladost u vrijeme kad

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tasho posalji kompletan tekst...ovo nesto fali

2:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Molim zavrsetak.....

2:54 AM  

Post a Comment

<< Home