darko sedej satroblog

umjetnici, pjesnici, pisci, kompozitori, muzicari, nostalgicari, kontranostalgicari, ... posaljite priloge ... mail: darko@satrologija.com

4/05/2007

Biljeznica Robija K.

Smrkni Slucaj

Moja mama je za roditeljski nabacila plisanu bluzu i nakarminala je usne. Onda je zakacila zelene recine i roza kadenu. Onda je liznila srednji prst i popravljala je sa pljuvom ombrve. Onda je poslje na roditeljskom cirila druge picnije medu mamama i divila se kako je ona masu bolja picnija od njih. Ona uciteljica Smilja je na roditeljskom govorila roditeljima kako smo mi u razredu razbojnici i stoka jedna neotesana. Svi su se roditelji smjeskali jer posto su znali da to su djeca od onih drugih. Uca Smilja je rekla: "Evo naprimjer primjera kakvi sam telengram jucer dobila! Samo da vidite nasta su sve ti divljaci spremni!" Onda je uca rastvorila telengram iz koverte. Onda je stala ispred ploce i citala je: "Draga uciteljice! Sa tugom i zalosti primijo sam vjest da mi je jutros umra caca! Sad se moram brinit o ozaloscenoj mami i maloj sestrici da sve bude u redu za sprovod! Primite moje iskrene izraze sucuti sto cu izostat sa nastave i necu moci pisat kontrolni iz prirode! Potpis - Robi K.!" Onda su se svi roditelji u jezi i zgrozi zapiljili u moju mamu. Mama se zaskarpunila u facu da jace joj se istaknu zelene recine. Onda je uca Smilja zamahnila telengramom prema njoj i rekla je: "Ja, gospodo, znam da vas muz nije umro! Ali kako, molim vas, objasnit ovo ludilo?!" Moja mam je zamuckala: "Ha, cujte, bilo je nekih glasina po kuci... Mali je vjerovatno nasjeo dezinformacijama..." Uca je podviknula: "Kakvim dezinformacijama?! O cemu vi to, gospodo, govorite?!" Mama je rekla: "Ha, znate kako je to po nasim kucama, suska se ovo - suska se ono... Nista se lakse djetetu zajebat! Ne triba ga odma javno rasturat, nismo na dnevniku nego na roditeljskom!" Onda je uca dreknila: "Nemojte vi meni sta se suska! Mali ce vam dobit neopravdane satove i fertik!" Moja mama se zagledala u plafonjeru i rekla je: "To je okej! Bolje mu je imat neopravdane satove i zivog cacu nego obratno!" Uciteljici Smilji je uletila tupaja na kvadrat: "Kako to mislite - obratno?" Mama je rekla: "A sta mislite kako bi to bilo da je mali popijo asa iz kontrolnog pa da mu caca umre od soka, a?!" Uca je pitala: "Sta, ali vam je muz tako osjetljiv?" Mama je rekla: "Tako se suska..."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home