darko sedej satroblog

umjetnici, pjesnici, pisci, kompozitori, muzicari, nostalgicari, kontranostalgicari, ... posaljite priloge ... mail: darko@satrologija.com

4/17/2007

Terazije u primacoj - biljeznica Robija K.

Ja i moj tata smo odgibali u primacu jer posto je mama rekla da odsad je u kuzini zabranjeno pusenje. Tata je njoj rekao da kad je takva da onda ce i on njoj zabranit pusenje u spavacoj. Mama je njemu rekla da riga joj se koliko je tata ogavan pred malim djetetom. Samo ja to nisam ubra boze tebe. Ja sam jos mali pa se ne kuzim u pusenje. Ja se samo kuzim u heroin i ekstazi.
U primacu sam ja ponjeo kikirikija i kokica. Tata je ponjeo skartoc sa jajima i vaz od pomidora. Onda smo mi dva sjedili na trosjedu i cekali smo da pocme dnevnik. Onda kad je poceo onda smo jos cekali u niskom startu. Onda je tata skocijo i viknijo je: "Evo ga! Evo Slobe, jebamu pas sve zivo i nezivo!" Ja sam se ispecijo na ekran i viknijo sam: "Ua, Slobo, fasisto! Gubo jedna gubaska! Obisicemo te za jaja na banderu!" Tata se isto pecijo na ekran i arlaukao je: "Os lazirat izbore, a?! Pa krvi cemo ti se napit, diktatoru jedan tiranski! Doli Slobo fasista! Zivila sloboda i demokracija!"
Onda je moj tata izvadijo iz skartoca jedno jaje i zafrljacnijo ga u televiziju. Jaje se revijski skasilo po ekranu. Ja sam skriknijo: "To tajo, zdimi gubasa u cunku!" Tata je onda dalje cipavao sa jajima i drecao je: "Padaj diktatoru! Padaj komunjaro, pizdaliti strinina materina!" Onda sam ja cipavao u televiziju s kikirikijem i kokicama. Tata je meni rekao: "Jebes kokice! Evo ti, zdimi ga sa pomidorima!" Ja sam pitao: "Kako cu, jebate, neam otvarac za komzerve!" Tata je rekao: "Kuri te bolac, puntaj ga sa cilim vazom!" Onda sam ja zafrljacnijo u televiziju sa vazom. Samo za picinu dlaku sam promasijo ekran. Onda smo ja i tata uvatili se za ruke i skamdirali smo: "Slooo-bo fa-si-sto! Slooo-bo fa-si-sto! Slooo-bo fa-si-sto!" Onda je mama doviknila iz kuzine: "A koji se klinac dernjate, krembili jedni! Joscenam doc pandurija na vrata zbog remecenja iznereda!"
Samo ja i tata to nismo nista bendali sta mama sere. Mi smo izvadili ispod hotelje tramsparemte i urlikali smo. Na tatinom tramsparemtu je pisalo: "Dosta nam je, Slobo, lazi, sad nam nosom gujcu mazi!" Na mom je pisalo: "Protiv Slobe dizacemo bunu, sve dok nam ne pocuki cunu!" Onda je tata opet zdimijo sa jajom u ekran i dreknijo je: "Dosta si tlacijo narod, krvopijo jedna krvopijska! Sas viit kako je bilo Causeskuu!" Ja sam ispaljivao kokice iz puvalice i skrikao sam: "Doli diktantura! Doli kurbin sin! Jebati narod mater!" Onda smo ja i tata popeli se sa nogama na trosjed i drzali smo se za ruke. Onda smo skamdirali: "Slooo-bo maj-mu-ne! Slooo-bo maj-mu-ne! Slooo-bo maj-mu-ne!"
Samo onda je mama ispalila na ganglije i uletila je u primacu. Onda je viknila: "Ama, jebemu sveca, ocetel se vise prestat dernjat?! Jestel vi dva propuvali, sta vam je?! Pa nije vam ovo Beograd!" Ja sam pokazao sa prstom na ekran i rekao sam: "He-he... pa nije ni ovo Slobo!"

Robi K. (IIIa)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home