darko sedej satroblog

umjetnici, pjesnici, pisci, kompozitori, muzicari, nostalgicari, kontranostalgicari, ... posaljite priloge ... mail: darko@satrologija.com

10/24/2007

pjesma sedmice - senad od bosne

sal

jedne hladne zime ogrnu me sal
jedne divne zene koju volim ja
gledala me njezno drzeci mi dlan
htjela je buducnost da mi da

ne ne nedam nikom da te dirne
jer tijelo je tvoje vatrena cigra
srce za tobom moje igra
voljet cu te njezno cijeloga zivota
ocarala me tvoja ljepta

kada salom mase tako lijep je dan
svjetlosti mi daje njezin topli dlan
sva moja snaga u zeni je toj
nikad nisam bio jaci jer sam s njom

ne ne nedam nikom da te dirne
jer tijelo je tvoje vatrena cigra
srce za tobom moje igra
voljet cu te njezno cijeloga zivota
ocarala me tvoje ljepota

0 Comments:

Post a Comment

<< Home